آموزشی

سوتین پرسی چیست ؟

سوتین پرسی چیست ؟

سوتین پرسی به چه سوتینی گفته می‌شود؟

سوتین پرسی به لباس زیری زنانه گفته می‌شود، که در قسمت قالب‌های آن هیچگونه دوخت و درزی ندارد. این سوتین‌ها جنس‌های مختلفی دارند و هنگام استفاده بسیار راحت هستند؛ همچنین باعث اذیت و ناراحتی نمی‌شوند.

بدون درز هستند و هیچ گونه دوختی در آنها قابل مشاهده نیست. کاملا مناسب این است که از زیر لباس های نازک با خیال راحت بپوشید.

عموما کاپ های این نوع سوتین اسفنجی است و یا دو پد داخل کاپ سوتین وجود دارد که نوکی سینه را نشان ندهد.

و بصورت فنردار و بدون فنر در بازار موجود است که حس کاملا راحتی به فرد می دهد و برای استفاده روزمره مناسب است.

سوتین پرسی چیست ؟

این سوتین‌ها دارای طرح‌های متنوع می‌باشند، پارچه استفاده شده در تولید این سوتین‌ها معمولاً طرح دار و ساده هستند و رنگ‌بندی‌های زیبایی دارند.

ویژگی‌های سوتین پرسی

سوتین‌های پرسی برای استفاده روزانه بسیار مناسب است؛ زیرا تنخور بسیار راحتی دارد.

این سوتین‌ها در انواع فنردار و بدون فنر تولید می‌شوند، اما بدون اسفنج و پد هستند، به همین دلیل برای دیده نشدن نوک سینه‌ها می‌تواند از دو عدد پد کوچک استفاده کرد و داخل قالب سوتین قرار داد.

سوتین‌های پرسی مناسب لباس‌های نازک و بدن نما می‌باشند؛ زیرا از روی لباس‌های نازک ردی از سوتین‌تان دیده نمی‌شود.

هدف استفاده از سوتین‌های پرسی فنردار، فرم دهی به سینه‌ها در عین حال راحتی است.

سوتین‌های پرسی بدون فنر مناسب افرادی است که سینه‌های خوش فرمی دارند، اما برای افرادی که سینه‌های بسیار بزرگ، افتاده‌ای دارند مناسب نمی‌باشد؛ زیرا این سوتین‌ها معمولاً سینه‌ها را به صورت طبیعی پوشش می‌دهند، مگر آن که مدل‌های فنردار آن را انتخاب کنید، تا به خوش فرم‌تر دیده شدن سینه‌ها کمک کند.

این سوتین‌ها هم تکی و هم به صورت ست، تولید می‌شوند؛ ست‌های تولید شده این نوع سوتین‌ها کار خانم‌ها را برای ست کردن لباس زیر راحت می‌کند و دیگر نیازی نیست، تا به دنبال ست کردن لباس زیر خود باشید.

سوتین پرسی چیست ؟

جنس سوتین‌های پرسی

این سوتین‌ها مانند سوتین‌های اسفنجی دارای جنس‌های متنوعی نمی‌باشند و معمولاً از جنس‌های توری و نخی تولید می‌شوند.

به دلیل نازک بودن جنس این مدل سوتین‌ها، انتخاب مناسبی برای فصل گرما و تابستان هستند؛ زیرا گردش هوا به خوبی درسینه‌ها جریان می‌یابد.

شاید انواع سوتین‌های توری با طرح‌های پلنگی و پوست ماری در بازار دیده باشید، این سوتین‌ها همان سوتین‌های پرسی می‌باشند، که معمولاً از کشسانی کمی برخوردار هستند، تا سینه‌ها بتوانند با فرم بهتری در قالب‌های آن قرار بگیرند و به قول معروف به خوبی روی تن بنشینند.

 

 

 “خرید انواع لباس زیر زنانه با ارسال به سراسر کشور با تضمین قیمت از فروشگاه اینترنتی بادی باردی