آموزشی

استایل های ترند پاییز امسال

استایل های مد پاییز امسال

زنان شیک پوش می دانند چه چیزی مد روز است و آنهایی را انتخاب می کنند که با استایل شخصی، تیپ بدنی، سبک زندگی و غیره آنها هماهنگی بیشتری داشته باشد.

بسیاری از مواردی که من در اینجا فهرست نمی‌کنم هنوز به‌روز هستند، اما این‌ها مواردی هستند که تا کنون برای ما برجسته بوده‌اندبهتر آنست هرچه را که دوست دارید بپوشید.اما اگر از دانستن آنچه در حال حاضر است لذت می برید، روند مد پوشیدنی پاییز 2024 برای زنان بصورت روزمره را بررسی میکنیم .پیشنهادهای مد برای استایل پاییز کت های تکمیل کننده لباس برای کمد پاییزی ضروری هستند، و امسال ژاکت های برش دار بازگشته اند، احتمالاً به این دلیل که به خوبی با مدل های جین ساق بلند ست می شوند و همچنین ظاهر آنها با شلوار جین راسته زیباست. ضمنا ترکیب پشم در کنار جین مورد توجه است.

دامن به عنوان استایل چشمگیر در پاییز (skirts)

پس از چندین سال استفاده از دامن ها، دامن ها به عنوان یک دسته  مهم برای کمد لباس پاییز 2024 بازگشته اند. دامن های ساتن با برش و دامن های چین دار و دامن های کوتاه نیز  محبوب هستند.می‌توانید دامن‌هایتان را با همه چیز بپوشید، از چکمه‌های روی زانو گرفته تا کفش‌های کتانی، و از کتانی‌های نوک تیز گرفته تا مری جینز. و می توان آنها را هم برای اهداف لباس پوشیدن رسمی و هم برای اهداف غیر رسمی پوشید.

دامن پلیسه آوا کد 4130
جلیغه ها (vests)

اکنون جلیقه‌های خود را به‌عنوان تاپ‌های مستقل بپوشید جلیقه ها برای امسال قوی آمدند، اما پیدا کردن آنها کمی سخت است این پاییز، آنها همه جا هستند. آنها همچنین با شلوار جین عالی به نظر می رسند، یا می توانید آنها را با شلوار (همرنگ یا نه) برای ظاهری کت و شلوار برای محل کار یا شام بیرون بپوشید.این آیتم در کنار کت و شلوار جلوه ی ویژه ایی پیدا کرده است.

استایل راه راه (Stripes style)

راه راه ها هنوز هم در پاییز قوی هستند.این یک راه آسان برای اضافه کردن یک قطعه به کمد لباس فعلی شما است،که راه افقی یا میل میل هر تیپ بدنی را برجسته می کند و راه راه عمودی اندام را باریک و کشیده میکند.

رنگ

قرمز بر همه لیست های ترند غالب است. در حالی که می‌توانید تاپ‌ها و لباس‌های قرمز زیادی پیدا کنید، من احساس می‌کنم استفاده از یک اکسسوری قرمز به‌عنوان یک رنگ پررنگ، مهم‌تر است. یک کفش ورزشی قرمز، یک مری جین قرمز یک کیف زنجیر قرمز یا یک کمربند قرمز.

در ادامه سایه‌های قهوه‌ای و به‌ویژه رنگ‌های شکلاتی غنی در حوزه کفش در این فصل نقش بسزایی دارند. سال گذشته متوجه این موضوع شدیم، اما واقعاً برای پاییز 2024 گزینه خوبی است بعد از سال‌ها پوشیدن اینهمه مات و بژ روشن،بهتر است  که این رنگ‌های عمیق‌تر و گرم‌تر واقعا تازه و سرگرم‌کننده هستند. آنها همچنین به خوبی با جین تیره تر که در این فصل برمی گردند، جفت می شوند.

شلوارهای راحت (Relaxed trousers)

شلوارهای راحت هنوز هم در این فصل قوی هستند و شیک ترین راه برای پوشیدن آن ها استفاده از کفش های کتانی است، خبر خوبی برای کسانی است که به لباس کار نیاز دارند امسال استایل راحت ترند است.

 نظرات نهایی در مورد آنچه در پاییز 2024 است مطمئناً روندهای مد پاییز 2024 بیشتری وجود دارد، اما اینها برخی از برجسته ترین مواردی هستند که ما تاکنون متوجه آنها شده ایم. در پست های بعدی بیشتر به ترندهای کفش، ترندهای رنگی، ترندهای جین و ترندهای اکسسوری بیشتر می پردازم. فقط به یاد داشته باشید، روندها فقط همین هستند. آنها می‌آیند و می‌روند، و بعضی‌ها بیشتر از بقیه می‌چسبند. اگر سبک شما نیست، فقط از آن بگذرید. مطمئن نیستید؟ قبل از اینکه به یک کالای با قیمت بالاتر متعهد شوید، آن را با چیزی ارزان‌تر تست کنید. اما اگر هر یک از این گرایش‌ها به سبک شما شبیه است، ممکن است بخواهید در چند ماه آینده کمی بیشتر به آن‌ها متمایل شوید.

بادی باردی، بهترین سایت خرید لباس های دخترانه

فروشگاه آنلاین برند بادی باردی، بهترین انتخابی است که می­ توانید برای خرید آنلاین داشته باشید. تنوع در اجناس و کیفیت فوق العاده بالا، از مهم ترین مزیت­ های فروشگاه بادی باردی بوده که می­ توانید با خیال راحت از آن سفارش دهید.