سبک زندگی

ترند لاک پاییزی

رنگ های ترند لاک

رنگ‌های پاییزی ناخن معمولاً نیاز به تغییر اساسی دارند. حتی یک رنگ خنثی الهام گرفته از گلبرگ ممکن است برای هوای سردتر با انرژی شما طنین انداز شود. در حالی که همه اینها برای این فصل خاص پاییز صادق است، بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که رنگ‌های پاییزی، سایه‌های رویایی و رنگ‌هایی که منعکس کننده دنیای طبیعی هستند همان چیزی است که با سرد شدن هوا به سمت آن جذب خواهیم شد.

هانگ نگوین، هنرمند ناخن، نویسنده Nail Art Deck، می‌گوید: «پاییز فصلی برای دنج بودن است و نشان‌دهنده راحتی و نوستالژی است. “این فصل عالی برای الهام گرفتن از رنگ ها و هنری است که با سرد شدن هوا حس گرما را به ارمغان می آورند.

“جین سون چوی، بنیانگذار JINSOON. می‌گوید: «مردم از تغییر برگ‌ها و آب و هوا الهام می‌گیرند، اما من از کمپین‌ها و نمایش‌های مدی که روی آن‌ها کار می‌کنم الهام می‌گیرم. “خوشبختم که می توانم جدیدترین طرح های مد و پالت های رنگی را از نزدیک ببینم.” با این حال، چوی می‌گوید که پاییز در نهایت به رنگ‌های عمیق، بد خلقی و خاکی منتهی می‌شود.

کوتاه یا بلند، سلامت ناخن یکی از عوامل کلیدی پاییز امسال است، اولین رویکرد مانیکور که با ظهور ناخن‌های کوتاه و مینیمال و کوتیکول‌های بی‌عیب به دست آمده از مانیکور روسی، که در حال حاضر مرسوم است، مشهود است. مانیکور تمیز یک راه عالی برای از بین بردن هرگونه لکه و تمرکز بر سلامت ناخن‌های شما قبل از پرداختن به ناخن‌های جذاب‌تر در فصل تعطیلات است. همچنین ترند؟ یک روکش مات که به جلاهای فصول دلخواه حسی دنج و مجلل می دهد.صورتی های بالهروند باله به مانیکور شما با کشیدن صورتی کم رنگ گسترش می یابد.

صورتی خنثی عالی برای هر کسی است که فقط می‌خواهد یک ناخن براق تمیز داشته باشد». شفافیت کمتری نسبت به سایر لاک‌های صورتی خنثی دارد و واقعاً ظاهری درخشان و سالم به ناخن‌های شما می‌دهد.»