آموزشی

تاریخچه کراپ تاپ ها

برالت کد 0089

تاریخچه مختصر کراپ تاپ ها

کراپ تاپ ها به معنای مدرن در حدود دهه ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ ظاهر شدند: به دلیل کمبود پارچه در طول جنگ، طراحان مد سعی کردند چند سانتی متر صرفه جویی کنند و بنابراین نوع جدیدی از لباس ایجاد کردند. کراپ تاپ جزء مشخصه دهه ۴۰ شد. کراپ تاپ اغلب مدلی با یقه بلند و آستین کوتاه بود که با دامن های میدی پوشیده می شد. با گذشت زمان، چنین تاپ هایی تبدیل به مد و یک محصول ضروری تابستانی شدند که با دامن و شلوار ترکیب شدند. یکی از اولین طرفداران معروف کراپ تاپ ها مرلین مونرو بود. این هنرپیشه اغلب بلوزهای کوتاه و یقه اسکی می پوشید و آنها را با دامن های کوتاه و شلوارک ترکیب می کرد.

در پایان دهه ۱۹۷۰، کراپ تاپ ها با قدرتی تازه به مد بازگشتند. لبه پایین تاپ کوتاه تر شد و کمر شلوار یا دامن با آنها ترکیب شد. محبوبیت این آیتم به رشد خود ادامه داد و در دهه ۸۰، برش تاپ به روندی تبدیل شد که ما می شناسیم، دوست داریم و دوباره و دوباره به آن باز می گردیم.

در دهه ۱۹۸۰، کراپ تاپ ها به لباس های رایج تبدیل شده بودند. فیلم Flashdance در سال ۱۹۸۳ باعث افزایش محبوبیت این آیتم شد، همچنین مدونا در موزیک ویدیوی آهنگ Lucky Star و چندین حضور بعدی خود کراپ تاپ مشکی پوشیده بود. در پایان دهه، این چیزها کمتر محبوب شده بودند، اما در دهه نود بازگشتند و حتی مد روزتر شدند.

جوانان دهه نود عاشق این سبک بودند. پرچمداران ترند کراپ تاپ، ستارگان پاپ آن زمان بودند، از جمله اسپایس گرلز، بریتنی اسپیرز، گوئن استفانی، جنیفر لوپز و کریستینا آگیلرا. این سبک حتی پس از آغاز هزاره، تا حدی به لطف یکی از ترندهای اصلی آن دوران، پاریس هیلتون، با ما باقی ماند.

در پایان دهه، به نظر می رسید که کراپ تاپ ها جایگاه خود را از دست داده اند، اما تنها برای چند سال به حاشیه رفته بودند. و اخیراً کراپ تاپ ها دوباره به جریان اصلی برگشته اند. خوشبختانه، می‌توانیم کراپ تاپ‌ ها را با گزینه‌های بسیار متفاوتی بپوشیم، که آن‌ها را نه تنها برای نوجوانان، بلکه برای کمدهای زنانه بزرگسال نیز مناسب می‌کند.

 

 

کراپتاپ فانتزی کد 599

  

انواع مختلف کراپ تاپ و نحوه طراحی آنها

 

کراپ تاپ آستین بلند

یکی از مدل های جالب، تاپ کوتاه با آستین بلند است. چنین گزینه ای در سال ۲۰۲۳ در اوج محبوبیت خود می باشد. تاپ های کوتاه آستین بلند با کت و شلواری ظریف، استایل جذابی به نظر می رسند. در مد و عروسی در سال ۲۰۲۳، کراپ تاپ آستین بلند تصویر جسورانه ای از شما می سازد. می توان آن را به شکل یقه اسکی یا بلوز درست کرد. نسخه بلوز کراپ تاپ ها به طرز شگفت انگیزی استایلتان را در سبک بوهو تکمیل می کند.

کراپ تاپ بافتنی

در سال ۲۰۲۳، روند مد در راستای کراپ تاپ های بافتنی قرار می گیرد. آنها می توانند با یک تزئین برجسته ، الگوی متضاد و عناصر تزئینی جلوه ی زیبایی داشته باشند. مدل های بافتنی اغلب برای تاکید بر خط شانه ساخته می شوند. آنها را عمدتاً با قلاب می بافند. کراپ تاپ های قلاب بافی بهتر به پوست می آیند. تاپ های بافتنی به طرز شگفت انگیزی با دامن های قد متوسط شیک ترکیب شده اند، بنابراین می توانید کمد تابستانی متنوعی را با این عنصر درست کنید.

کراپ تاپ سایز بزرگ

مدل‌های کراپ تاپ سایز بزرگ در سال ۲۰۲۳ بین نوجوانان و دختران جوان محبوبیت خاصی دارند. آنها معمولا با شلوارهای سایز بزرگ نیز پوشیده می شوند. اگر قسمت پایین تنه شما از بالا تنه تان بزرگتر است این مدل برای شما بسیار مناسب می باشد زیرا از نظر بصری قسمت بالای بدن را حجیم تر می کنند و تناسب زیبایی را در فرم بدن شما ایجاد می کنند.

کراپ تاپ به سبک اسپرت

کراپ تاپ به سبک اسپرت را می توان با شلوار جین، شلوارک و دامن های بافتنی نازک ترکیب کرد. یک مدل اسپرت کاملا مکمل یک ست لباس غیر رسمی خواهد بود. خانم‌ها می‌توانند یک مجموعه شیک مدرن از یک کراپ تاپ اسپرت و یک کت و شلوار بخرند و ست های دل انگیزی را برای خود طراحی کنند.

کراپ تاپ به سبک کرست

کراپ تاپ ها به سبک کرست یک عنصر شیک برای لباس شب یا عروسی هستند. چنین مدل هایی با بدلیجات، پولک دوزی، منجوق، سنگ های تزئینی و گلدوزی دوخته می شوند. آنها اکثرا در نسخه های توری و همچنین ساتن صاف یا ابریشم طراحی می شوند. کت و شلوار و استایل های دیگر با این نوع کراپ تاپ بر شخصیت خلاقانه یک زن تأکید می کنند و در عکس ها عالی به نظر می رسند.

 

 

کراپتاپ فانتزی کد 1882

 

 

۷ مدل برای پوشیدن یک کراپ تاپ

لباس ۱: کراپ تاپ با پیراهن سایز بزرگ

این مدل استایل کردن برای افرادی که راحتی برایشان در الویت می باشد، گزینه ی مناسبی محسوب می شود. شما می توانید با ترکیب شلوار و یا شلوارک های جین، به استایل خود جذابیت منحصر به فردی ببخشید.

لباس ۲: کراپ تاپ با کت

آیا پوشیدن یک کراپ تاپ را دوست دارید اما باز بودن آن برای شما احساس معذب کننده ای به ارمغان می آورد؟ شما تنها نیستید. با اضافه کردن یک کت به روی کراپ تاپ خود هم از جلوه ی کراپ تاپ خود نمی کاهید، هم شیک به نظر می رسید. ژاکت چرمی، پیراهن جین یا ژاکت بلند بهترین انتخاب است.

لباس ۳: کراپ تاپ با شلوارجین

بهترین گزینه برای این نوع استایل یک شلوار تنگ خواهد بود. پارچه ای که شلوار شما از آن دوخته می شود می تواند از هر نوعی باشد. ابریشم، جین، پشم، بافتنی و حتی چرم. کراپ تاپ ها کاملاً با هر نوع شلواری هماهنگ می شوند.

لباس ۴: کراپ تاپ با شلوارک

بریتنی اسپیرز تصویری کلاسیک از یک تاپ کوتاه با شلوارک جین ارائه داده است. مد مدرن پوشیدن هر شلوار کوتاهی را علاوه بر کراپ تاپ ها امکان پذیر می کند.

لباس ۵: کراپ تاپ با دامن

کراپ تاپ را می توان با دامن با هر قدی تکمیل کرد، اما جذاب ترین تیپ، ست تاپ و دامن بلند یا میدی است. چنین مجموعه ای به صورت بصری یک خط عمودی را در فرم بدن شما ایجاد می کند و بر شانه های شما تاکید دارد. یک دامن کوتاه همراه با یک کراپ تاپ می تواند بیش از حد جذاب به نظر برسد. پارچه های تک رنگ را برای این ست انتخاب کنید. دامن های پف دار با کراپ تاپ ما را به دهه ۱۹۵۰ بازمی گرداند، به سبک شیک پین آپ آن زمان. چنین مجموعه ای با کفش های پاشنه دار و آرایش روشن تکمیل می شود.

لباس ۶: کراپ تاپ با شلوار

شلوار با یک کراپ تاپ، چشم نواز، جذاب و ظریف است. با شلوار می توانید ظاهر متفاوتی ایجاد کنید. برای پوشیدن روزمره، شلوار تک رنگ ساده با تاپ های برش ساده را انتخاب کنید. برای رویدادها یا مهمانی های خاص، می توانید یک شلوار از جنس ابریشم با یک تاپ ابریشمی انتخاب کنید.

لباس ۷: کراپ تاپ با اکسسوری

کراپ تاپ های بافتنی را می توان با مهره ها و آویزها به سبک بوهو – صدف، سنگریزه، عناصر چوبی تکمیل کرد. چنین ترکیبی روی گردن شما بسیار زیبا می باشد. کت و شلوارهای تابستانی با یک تاپ شیک در سال ۲۰۲۳ و اکسسوری های ساده، بسیار دوست داشتنی به نظر می رسند. سبک اسپرت نیازی به لوازم جانبی حجیم و روشن ندارد. یک زنجیر کوچک، عینک شیک و حلقه های نازک در آنها مناسب خواهد بود. در سال ۲۰۲۳، انواع سنجاق‌ها دوباره ترند شده اند. اما در اینجا مهم است که جنس کراپ تاپ را در نظر بگیرید – مثلا در مدل های بافتنی و توری، سنجاق ها اضافی به نظر می رسند.

 

کراپ Teddi کد 2041

بادی باردی، بهترین سایت خرید کراپ تاپ

اگر به یک مجلس دعوت شده ­اید یا به باشگاه می­ روید، باید کراپ تاپی را بپوشید که متناسب با آن موقعیت باشد. بنابراین در قدم اول باید در کمد خود انواع مختلف کراپ تاپ را داشته باشید. خرید کراپ تاپ زنانه می­ تواند کار مشکلی باشد؛ چرا که فروشگاه ­های زیادی هستند که این آیتم ­ها را ارائه می­ کنند. فروشگاه آنلاین برند بادی باردی، بهترین انتخابی است که می­ توانید برای خرید آنلاین داشته باشید. تنوع در اجناس و کیفیت فوق العاده بالا، از مهم ترین مزیت­ های فروشگاه بادی باردی بوده که می­ توانید با خیال راحت از آن سفارش دهید.