آموزشی

4 روش برای انتخاب لباس زیر مناسب و راحت برای بانوان

انتخاب لباس زیر مناسب

چگونه لباس زیر راحت را انتخاب کنیم ؟

لباس زیر معمولاً هیجان انگیزترین نوع لباس برای خرید نیست ، اما اگر در انتخاب لباس اشتباه کنید ، دچار مشکل می شوید! هیچ کس نمی خواهد در تمام طول روز احساس تنگی و فشار از حد لباس زیر خود را احساس کند ، صفت بودن  ، شل بودن و یا بی کیفیت شدن  لباس زیر از نشانه های نامناسب بودن لباس زیر برای شماست. پیدا کردن لباس زیر راحت دشوار نیست وقتی بدانید که چگونه می توانید به راحتی نوع مناسب را بدست آورید و پارچه خوبی را انتخاب کنید. چه خرید برای لباس زیر مردانه و چه بانوان باشد، دانستن نوع بدن شما کمک می کند زیرا بسته به نحوه شکل گیری شما می تواند راحت تر از سایرین باشد.

کمر و باسن خود را اندازه گیری کنید. اگر می دانید اندازه گیری کمر و لگن خود را می دانید ، می توانید اندازه مناسب برای لباس زیر خود را در مارک ها پیدا کنید. برای اندازه گیری کمر طبیعی و کاملترین قسمت باسن خود از یک نوار استفاده کنید تا بتوانید راحت ترین اندازه را برای بدن خود انتخاب کنید. [1] می توانید کمر طبیعی خود را با خم شدن در یک طرف پیدا کنید. برای کمک به شما در شناسایی آن ، یک چین و چروک در کمر شما شکل می گیرد. هنگام اندازه گیری باسن ، اندازه نوار را به موازات زمین نگه دارید.

کمر و باسن خود را اندازه گیری کنید. اگر اندازه کمر و لگن خود را می دانید ، می توانید اندازه مناسب برای لباس زیر خود را در مارک ها و برندها معتبر پیدا کنید. برای اندازه گیری کمر طبیعی و کاملترین قسمت باسن خود از یک  متر خیاطی استفاده کنید تا بتوانید راحت ترین اندازه را برای بدن خود انتخاب کنید.

می توانید کمر طبیعی خود را با خم شدن در یک طرف پیدا کنید. برای کمک به شما در شناسایی آن ، چین و چروک در کمر شما شکل می گیرد.
هنگام اندازه گیری باسن ، اندازه متر خیاطی را به موازات زمین نگه دارید.

اندازه گیری های خود را برای مشاوره در مورد اندازه ها بررسی کنید. این ایده خوبی است که هم دو بار کمر و هم باسن خود را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که هر دو بار اندازه گیری یکسان را انجام داده اید. پس از اندازه گیری کمر و باسن ، می توانید با اطلاعات اندازه گیری برای هر لباس زیر مورد نظر خود برای اطمینان از مناسب بودن مناسب ، با اطلاعات اندازه گیری مشورت کنید. [2] بررسی اندازه گیری شما مهم است ، زیرا بعضی اوقات اولین بار آن را درست نمی کنید. اگر اندازه گیری های شما در تلاش دوم متفاوت است ، بار سوم آنها را اندازه بگیرید. یکی از این مجموعه ها باید مطابقت داشته باشد ، بنابراین در هنگام خرید از آن مجموعه از اندازه گیری ها استفاده کنید

اندازه گیری های خود را برای چک در مورد اندازه ها بررسی کنید. این ایده خوبی است که هم دو بار کمر و هم باسن خود را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که هر دو بار اندازه گیری یکسان را انجام داده اید. پس از اندازه گیری کمر و باسن ، می توانید با اطلاعات اندازه گیری برای هر لباس زیر مورد نظر خود برای اطمینان از مناسب بودن مناسب ، با اطلاعات اندازه گیری چک کنید.

بررسی اندازه گیری شما مهم است ، زیرا بعضی اوقات اولین بار آن را درست محاسبه نمی کنید!
اگر اندازه گیری های شما در تلاش دوم متفاوت است ، بار سوم آنها را اندازه بگیرید. یکی از این مجموعه ها باید مطابقت داشته باشد ، بنابراین در هنگام خرید از آن مجموعه از اندازه گیری ها استفاده کنید.

به دنبال الاستیک ثابت باشید. هیچ کس نمی خواهد تمام روز لباس زیر خود را بکشد تا آن را از لغزش یا سقوط خودداری کند. لباس زیر را انتخاب کنید که در بند کمر الاستیک محکم داشته باشد ، بنابراین می دانید که در جای خود خواهد ماند. [3] در حالی که الاستیک محکم در کمر در لباس زیر مفید است ، از سبک هایی با سوراخ های پا الاستیک جلوگیری کنید. آنها تمایل به دسته بندی دارند که می تواند ناراحت کننده باشد. تصویر با عنوان انتخاب لباس زیر راحت مرحله 4 4 از لباس زیر که خیلی محکم است خودداری کنید. لباس زیر که خیلی تنگ است ، فقط منجر به برآمدگی و توده های زیر پوشاک شما نمی شود. همچنین می تواند باعث ایجاد پوست و سوزش از اصطکاک شود. به طور کلی ، هر لباس زیر که به اندازه کافی محکم باشد تا علائم را بر روی پوست شما بگذارد خیلی محکم است. [4] لباس زیر که خیلی تنگ است نیز نفس نمی کشد ، بنابراین می تواند به مشکلات سلامتی منجر شود و کمی عرق شما را به شما بدهد.

به دنبال کشش ثابت باشید. هیچ کس نمی خواهد تمام روز لباس زیر خود را بکشد تا آن را از لغزش یا سقوط خودداری کند. لباس زیر را انتخاب کنید که در بند کمر الاستیک محکم داشته باشد ، بنابراین می دانید که در جای خود خواهد ماند.

در حالی که الاستیک محکم در کمر در لباس زیر مفید است ، از سبک هایی با سوراخ های پا الاستیک جلوگیری کنید. آنها تمایل به دسته بندی دارند که می تواند ناراحت کننده باشد.

از لباس زیر که خیلی محکم است خودداری کنید. لباس زیر که خیلی تنگ است ، فقط منجر به برآمدگی و توده های زیر پوشاک شما نمی شود. همچنین می تواند باعث ایجاد پوست و سوزش از اصطکاک شود. به طور کلی ، هر لباس زیر که به اندازه کافی محکم باشد تا علائم را بر روی پوست شما بگذارد خیلی محکم است.

لباس زیر که خیلی تنگ است نیز نفس نمی کشد ، بنابراین می تواند به مشکلات سلامتی منجر شود و کمی عرق شما را به شما بدهد.

 

 

منبع : ویکی ها